Lite lugnt i veckan

Kiri har fått tagit det lite lugnt på grund av ögat. Igår var vi ute med Jenny och Disa och skrittade i ca 30 min. Vi ska ju egentligen köra 45 denna vecka, men det får bli lite si och så med det. Hon ska ju helst inte vara ute utan sin huva eftersom hon blir ljuskänslig på det skadade ögat. Igår hade vi huvan på när vi red och det var lite läskigt att inte kunna se ordentligt. Men det gick ganska bra ändå. Idag får hon stå helt. Var ute imorse och mockade och skötte om ögat, som såg riktigt bra ut nu! Hon är inte alls svullen och det verkar inte heller rinna. Sen så är såret på hornhinnan mycket mindre, så det verkar som om det håller på att läka nu, skönt! Har ingen bil i helgen nu eftersom min bror ska låna den så antingen cyklar jag ut i eftermiddag (hurtigt!) eller om jag kanske kan låna en bil alt. åka buss. Blir samma problem imorgon när jag har utsläpp men det löser sig på ett eller annat sätt. Det är ju fint väder idag så borde prova på att cykla, det är ju ändå bara dryga milen! Kan behöva lite motion...

Har inte ridit Zauron nåt denna vecka, men ska hinna rida nästa vecka tänkte jag samt veckan därpå få till en träning för Ylva om det går. Sen är det ju dags för andra omgången i div 1 på helgen så då måste vi vara i fin form! Han hade iallafall gått riktigt bra för Maritha med Molle i onsdags. Det är riktig lyx att han blir bra riden även när jag inte sitter på!

Kommentarer
Postat av: Ankie

Inte oroa din lagledare så, rida mera och trimma och putsa in i det sista... ;) haha nejdå jag är cool lugn med ert upplägg! Skönt att ögat läker så bra! Nu får det vara nog med otur för er två! kramen

2011-09-04 @ 10:49:28
URL: http://ankiesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0