Lite pyssel bara

Eftersom jag inte kan rida så får man ju passa på att göra lite annat istället. Igår tvättade jag Kiris svans vilket var väldigt välbehövligt, den var både smutsig och kladdig. Ibland är det minus att ha sto.. Nu är den iallafall ren och går att borsta ett tag. Om svansen är ren brukar jag försöka hålla efter den lite med pälsglans och borsta den, men när den har blivit smustig så brukar jag låta den vara eftersom det bara sliter på den. Kiri har så fin och fyllig svans så den vill jag behålla! Munnen såg bättre ut igår, men hon får stå idag och eventuellt även imorgon om det behövs. Sen ska jag prova 12,5cm bett och även ett sprengerbett som jag ska låna av Jenny för att se om det är någon skillnad. Så får vi se vad det blir för köp på söndag. Ekonomin är ju inte den bästa just nu, så jag måste hålla igen lite på inköpen =/ Tråkigt att vara student på det viset men å andra sidan har man det väldigt fritt och mycket tid så det är skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0