Globen 2011

Igår bar det av till storstaden för att kolla på küren i årets upplaga av Stockholm HorseShow. Küren blev riktigt spännande då både Tinne och Patrik gjorde fina ritter! Shoppingen var sådär tyckte jag, inte så mycket bra grejer eller bra priser samt otroligt trångt som vanligt. Flytta mässan någon annanstans, snälla, innan någon dör av andnöd därinne. Det blev ett par benskydd till vardags och ett nytt innetäcke från Amigo till Kiri. Hon har ju fått skav av de hon har, så jag satsade på ett bra märke istället. Kostade 510kr, så tyckte det inte var så jättedyrt. Eftersom mässan var lite av en besvikelse klickade jag idag istället hem två nya schabrak och en dunjacka till mig själv från schockemöhle. Det var saker jag hade tänkt köpa ändå.. Ska även åka till Hööks och införskaffa ett nytt bett (som jag inte heller hittade nåt igår) men det är ju inte så dyrt. Sen får det vara nog handlat för i år!

Kiri har gått fre-sön nu, varav två dagar i ridhuset eftersom det blåst storm och /eller regnat. Idag får hon vila, har hand om Disa också, så det blir nog några timmar i stallet ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0