Lillen börjar bli stor (inte bara på höjden!)

Nu har jag anmält mig själv och Legolas till programridning för Roggan den 26e mars på Tutis. Vi rider LC:1. Kommer kännas konstigt att rida på kort bana men det programmet har lagom svår galopp för Legoliten just nu. Till KM (28/4) kommer vi kanske kunna klara av 15m volt och snett igenom också och kan rida LB:2 istället. Men just nu känns LC lagom. Vill ju mest prova på att åka iväg och rida program så det får hellre vara för lätt än för svårt! Det ska bli roligt iallafall! Hoppas det blir lite folk som vill rida för senast blev det inställt pga för få ekipage.

Lego har vilat sen förra tisdagen nu och han verkar rätt nöjd. Tänkte att han får vila till helgen så kan vi köra igång igen. Hoppas att vilan gör honom gott men det tror jag!


Kommentarer
Postat av: JennyM

Tack Emma! Ja just nu har det varit väldigt extremt faktiskt.. Mycket rinner verkligen av mig, men en del saker är svårt att tränga undan. Senast i Lördags lovade jag mig själv att sluta bry mig, men söndagen blev bara för mycket! Men ja, jag får jobba på det där helt enkelt. Blir så besviken bara när folk svarar med att man får skylla sig själv för att man valt att vara offenlig. Flera stycken som gör det också.. Men jag får försöka landa lite i allt och strunta i det här, men jag vill också att personerna ska veta att det finns en person där bakom som tar illa vid sig. Man kan ju hoppas att någon förstår att det faktiskt inte är okej då..

Kul att ni ska iväg på programridning med! så himla bra träning :)

2013-03-12 @ 02:42:48
URL: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0