FIlm från igår

Duktig liten Legobit!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Går inte att se :(

Svar: Oups, hade lagt som privat! Nu ska det funka! :)
Emma

2013-03-21 @ 20:30:50
URL: http://carolinelindh.wordpress.com
Postat av: Caroline

Va duktiga ni är!! Det är STOR skillnad verkligen! :)

Svar: Tack! Ja, det är så kul när det går framåt. Tror nog faktiskt vi kommer klara av LC:1 nästa vecka ganska bra! :)
Emma

2013-03-21 @ 20:44:57
URL: http://carolinelindh.wordpress.com
Postat av: Caroline

Det tror jag verkligen att ni kommer göra! Enda lilla problemet kan väl vara för "lilla" Lego att få plats med sina fantastiskt fina och stora gångarter på kort bana. Tänk när han blir stark och orkar bära sig mera - vad kul du kommer att ha med honom!!!

Svar: Ja, precis, det kommer säkert kännas lite trångt men som tur är så är ju galoppen bara ett varv på stora mittvolten så vi slipper snett igenom som säkert skulle kännas som tre galoppsprång :) Visst längtar man tills de blir starkare och äldre så man kan göra mer men samtidigt är det ju också så kul att vara med och se dem utvecklas!
Emma

2013-03-22 @ 07:54:19
URL: http://carolinelindh.wordpress.com
Postat av: Lotta

Kul att se! Han är jättefin och stadig. Det syns att han börjar bli starkare tycker jag. Syns skillnad på varje film. Ni kommer att klara dressyrdebuten kanon tror jag! Vem ska man kontakta om man vill vara med och rida för Marita på Åby? Letar efter en dressyrtränare som passar mig och har provat att rida för Marita vid något enstaka tillfälle och skulle gärna göra det igen.

Svar: Ja, han blir starkare hela tiden :) Det är Molle som håller i träningarna på Åby. Jag kan maila hennes nr till dig om du vill? Just nu finns det lediga tider vet jag om du vill rida! :)
Emma

2013-03-22 @ 15:20:40
URL: http://alotofhorses.bloggplatsen.se
Postat av: Erika

Fiiiina ni är! Duktiga Lego!:)

Svar: Ja, visst är han duktig! :)
Emma

2013-03-23 @ 12:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0