Lite uppehåll

Ikväll åker jag till nordligare breddgrader så det blir lite uppehåll här. Igår hade Legolas skrapsår på framknät och även utsidan av det andra frambenet, undrar om han halkat omkull i hagen? Hur som helst, han verkade ok, inte varm eller svullen. Skrittade honom lite på stallplanen och han var inte uppenbart halt iallafall, lite svårt att se eftersom han gick försiktigt då det var isigt. Hoppas han är ok! Tänkte ju sätta igång honom nästa vecka, tänkte börja med tömkörning så han får busa av sig om det behövs. Dock måste jag antagligen ta mig till Åby eftersom banan inte lär gå att använda :( Så vi får se hur vi löser det.
 
Update: Hälsade på Legolas i hagen och han var svullen över såret på höger fram. Såret var litet och ytligt så kanske har han fått en smäll där också eller så är han bara känslig. Molle skulle hålla koll och tvätta rent det under tiden jag är borta. Såret på knät var oförändrat och där var han varken varm eller svullen iallafall. 

Jag återkommer på måndag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!
Ville bara säga att du skriver väldigt trevligt. Ska bli roligt att följa dig och dina fina hästar framöver. Behöver massor med inspiration när vädret inte håller och böckerna hopar sig på skrivbordet ;)
Elin

Svar: Hej, och tack så mycket! Ska försöka hålla skrivandet på en hög nivå framöver då också! :)
Emma

2013-01-03 @ 10:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0