Hovis och behandling inbokad

Dags för hovis igen idag för Legoliten. Senast hade hovis och Legolas lite duster där hovis visade lugnt och metodiskt att det inte var någon idé att hoppa omkring på tre ben. Idag stod han som ett ljus! Ryckte inte en enda gång i ett endaste ben. Han är verkligen duktig min hovis! När han åkte började Lego att trampa omkring lite och kolla efter honom, han saknade sin nyfunna kompis. ;) Skönt iallafall att det gick problemfritt, det kommer nog hålla i sig känns det som, annars får de väl ha en dust igen som Legolas inte kommer vinna...!
 
På söndag em ska Zauron behandlas av equiterapeut och jag ska haka på med Lego eftersom han kändes lite konstig häromdagen. Ska bli intressant och se vad hon har att säga om honom, hon är duktig på muskulatur och sånt där, så om det är skulle vara nåt där borde hon märka av det. Fick lite kompispris också eftersom Molle känner henne så det blev rätt billigt i jämförelse med andra equiterapeuter. Håller min plan och låter honom ta det lugnt tills dess och prova tömköra söndag fm och se hur han ser ut då. 
 
Söndag morgon är det även träning för Maritha med Zauron så det blir en riktig hästdag! :) 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha näh Lego ser tillräckligt stor ut på höjden så vi får väl hoppas att han stannar där ;) Han kommer bli snygg sen när han breddar sig med sina långa fina ben! :) Min har lite mer taxliknande ;) hehe

2013-02-15 @ 09:26:55
URL: http://carolinelindh.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0