Seger!!!!

Åh va kul det var att tävla. Första klassen, msvC:1 kändes riktigt bra, hade inga direkta missar och allt flöt väldigt bra. Och vi belönades också, drygt 68% och när klassen var slut så stod vi som segrare! Superkul!!! Duktiga Zauron!! Sedan dröjde det ett par timmar till nästa klass, som vi startade tjugo i 9 på kvällen, väldigt sent med andra ord. Jag var ganska trött och stel i ryggen efter att ha suttit på läktaren och tappade fokus totalt inne på banan. Traven gick inte så bra, sen började jag rida skritten som i msvC:1, fast vi var i msvC:2, så det blev en felridning också. Jag skärpte mig till galoppen där vi fick 7or och 8or, men totalt landade vi på 60 % och långt ner i prislistan.. Men så kan det gå, Zauron kändes pigg även om han inte var lika laddad som i första klassen men om piloten uppepå bara hade ridit istället för åkt häst hade vi nog kunnat rida på mycket bättre procent. Men nu ska jag tänka på segern istället och så får jag tagga till nästa helg istället då det är div II med laget! Ska sova snart, för ska vara på plats halv 7 imorgon bitti och vara funktionär på tävlingarna som är då och heja på mina klubbkamrater såklart!!!! Hoppas vi kan få flera BRF-segrar imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0