Det här med webbdesign...

Efterlyser någon som är bra på att göra en snygg bloggsida åt mig. Det jag lyckats göra själv är ju att sätta dit en bild som header, men det är i princip så långt mina kunskaper om detta sträcker sig. Så om någon därute känner sig manad och tycker att sånt här är lätt som en plätt så får ni gärna hjälpa till. Behöver inte vara så fancy, bara lite roligare än vad den är nu. Blir nog roligare att blogga och för er att läsa om det ser lite snyggt ut samtidigt! Skulle också behöva ett bra bloggnamn, förslag på detta mottages tacksamt. :)

Träningen för Roggan blev inställd ikväll, han satt fast i bilkö i sthlm. Men jag är inte så ledsen, det är så jäkla kallt ute så det hade mest varit pina att ge sig ut. Men tråkigt för träningens skull, men vi får ta nya tag nästa gång han kommer. Då har ju Zauron fått sina tänder fixade också! Får leva på gårdagens resultat tills vidare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0