Gripen

Vår andra msvb:4. Red fram i hällregn och lagom till att jag kom ut från banan hade det slutat regna. Tur är ju att Z inte är speciellt påverkad av sådant väder. Programmet flöt bra, men vi hade en gigantisk miss som kostade drygt 4%.. Efter den andra snett i genom i mellangalopp blev han spänd för nåt i förvända och bytte! Har aldrig hänt förut. Så vi fick 4 på förvända och 0 på bytet eftersom jag inte hann reda ut det. Så det kostade förmodligen 17p då vi hade 7 på alla andra byten och andra förvända. Men men. Vi slutade trots detta på 62,3 och nu är vi tydligen kvalade till msvA också. Vilket iofs kommer dröja, känns som vi behöver träna lite mer då. Men till nästa år kanske! Strulet i galoppen kostade oss en placering också men så kan det vara. Vi väntar fortfarande på den perfekta ritten. På fredag rider vi B:2 på Jälla och lördag B:4 igen på UPK. Så det är bara nya tag som gäller. Sen sticker jag till Kreta en vecka för att vila upp mig lite. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0