Tävling imorrn!

Tidig morgon blir det, startar 9.07 så vi ska åka från stallet vid halv 7 tiden. Vilket innebär att jag måste vara där senast 6 för att hinna fläta manen och damma av honom lite. Men det är ju vår, varmt och ljust på mornarna så det ska nog inte kännas så olidligt att gå upp så tidigt ändå. Konstigt det där, när man ska åka på tävling är man nästan aldrig trött, även om man måste gå upp 5 på morgonen, men ska man till skolan, ja då är det jobbigt att ibland gå upp 8. Andra klassen startar jag 15.40, så det blir lång dag.. Ska bli spännande att se vad vi kan prestera, hoppas ju såklart det ska gå bra, och går han som han gick i fredags har vi nog en bra chans till bra placering! Ni får hålla en tumme för oss imorgon! Och för Anki, för hon ska ju rida samma klasser! Nej nu ska jag se till att få min skönhetssömn så jag kan rida ordentligt imorrn!

Kommentarer
Postat av: Helen

Lycka till!!



Vår nästa tävling blir Livdragonerna i maj. Ska du dit?

2011-04-23 @ 22:34:21
URL: http://frokenrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0