Laddad inför söndag!

Var nyss och red Zauron och det gick jättebra! Han kändes mjuk och smidig, lätt att samla ihop och länga. Kunde korta galoppen riktigt mycket på långsidan, galopp på stället och sen öka på! Skolorna kändes bra, ibland blev han lite låg i formen, så får se till att passa honom där bara, enkla bytena måste jag förbereda ordentligt så blir de bra. Bakdelsvändningarna till vänster är bra, höger måste jag göra ngt större samt jobba mer med innerskänkeln och lätta lite på ytterskänkeln annars välter han lite till höger och stannar han ett steg. Nu ska jag plugga program! Tror det kan gå riktigt bra på söndag om jag håller tyglarna i styr och kommer ihåg att rida ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0