Falsterbo!

I sommar tänkte nog jag och Karin åka till Falsterbo. Hur vi ska bo är ännu inte klart, men vi får helt enkelt ta och kika på det inom kort. Husvagn är ett alternativ, dock inte tält. Vi tältade nästan hela veckan 2008 och det var kul, men nu har vi gjort det, och det är inget man vill göra igen :P Hur som helst, så hoppas jag kunna fynda lite hästgrejer där, dock kommer ju plånboken vara relativt platt eftersom man inte kommer ha hunnit få lön för juni än.. Men jag är övertygad om att Kiri önskar sig detta:
Det är ett Schockemöhle Paris och kostar runt 1600 normalpris och det är för mycket för att jag ska ha råd med det nu.. Men om man kan få lite rabatt på det, kanske det är värt! Eller ska man kanske satsa på ett rundsytt till damen...? Nu har hon ju ett Jacson-träns som hon ärvt efter Sessan (alltså ca 6 år gammalt) som kostade ca 500 tror jag. Lädret börjar bli lite slitet och det är inte så snyggt längre, så visst borde hon få nåt nytt och fräscht. Åtminstone när hon börjar bete sig som en normal häst och blir tävlingsbar :)

Kommentarer
Postat av: Ankie

Åhh vill oxå till F-bo! Va många år sen nu, har alltid planer att hyra en stuga och åka ner typ 10 hästtjejer och leva loppan i en vecka men det blir lixom aldrig av. Vem ska ta hand om hästarna? Vem ska betala (studentekonomin kräver att man jobbar under sommareen)? osv. Så åk dit å njut åt mig oxå!!!



kramar

2011-04-03 @ 08:34:28
URL: http://ankiesen.blogg.se/
Postat av: Maria Johansson

Sv: Yes, har kollat lite på Mias och det lutar åt att jag beställer ett därifrån :)Jag har dock en hel del Mias schabrak, hälften är svinbra, hälften har blivit relativt fula vid tvätt..../Maria

2011-04-03 @ 10:08:54
URL: http://dressyrsnack.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0