Dubbelseger!

Ja idag blev en bra dag! Laget vann med 5p marginal till UPK och jag vann individuellt med Zauron! Superkul!! Dock så var jag inte alls nöjd efter jag ridit, han var spänd och blev stark och jag tyckte nog egentligen ingenting vi gjorde blev nån höjdare. Hade en rejäl miss i första mellantraven, där han helt plötsligt blev rädd och hoppade iväg i galopp, men annars gjorde vi programmet men som sagt, han kändes stum i munnen och jag fick inte tillbaka honom bra efter ökningarna. Jag trodde faktiskt vi skulle få runt 60%. Men vi fick 67,65 % och vann med väldigt liten marginal, 1 eller 2 poäng tror jag. Vi vann ett jättefint täcke dessutom! De andra tjejerna i laget var också duktiga och som tur var räckte det till att spöa UPK. Muhaha. :) Heja BRF!! Nu leder vi totalt inför sista omgången, tror vi är 4p före UPK, så det bådar gott inför finalen. Nästa helg blir det båda MsvC i Surahammar, hoppas på lika fin utdelning då och också lite bättre ridkänsla.

Kommentarer
Postat av: Katta

Grattis grattis! Synd att jag missade din ritt! Får hålla lite bättre koll den 28 maj!

2011-04-16 @ 21:42:33
Postat av: Ankie

Heja heja! Och inför den 28 maj är det uppladdning och peppning med grillfest på kvällen innan med dressyrgänget så då kommer ni rida så jäkla bra!!!!!!!!!!



kramen

2011-04-17 @ 07:35:30
URL: http://ankiesen.blogg.se/
Postat av: Helen

Grattis! Va duktiga ni är!

2011-04-17 @ 11:51:04
URL: http://frokenrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0