Dålig uppdatering

Men mitt internet har strulat hela veckan, sjukt irriterande. Men också läskigt hur beroende man är av internet...! Kiri vilade igår, i lördags red jag ut tillsammans med Tina och två hundar. Mycket bra miljöträning eftersom de studsade och busade järnet, lite läskigt tyckte Kiri, men hon skötte sig ändå bra. Ett par språng i luften och lite studs och steppande, men hon lugnade sig ganska fort och sen kunde vi skritta på som vanligt. Skönt med en häst som ändå kan komma tillbaka så pass snabbt som hon alltid gör, även om hon reagerar snabbt. hon var väldigt fin i munnen när vi var ute, mjuk, fin och lätt i handen. Idag ska jag rida lite dressyr igen, träna lite på galoppfattningar samt att rida på framåt på långsidorna. Sen blir det vila imorrn och träning för Maritha på onsdag! Ska nog rida Zauron någon dag också, men har inte bestämt nåt än med Molle. Nu ska jag fortsätta med mitt uppsatsskrivande, hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0