Pigg!

Skulle jogga Zauron lite uppe i stonas sommarhage idag. Han var lite halvt galen (för att vara honom). Stark som jag vet inte vad och bockade flera gånger, riktig buse! Men han tyckte verkligen det var superkul! Molle filmade lite, ska se om jag kan få över film från hennes telefon så får ni se på krutgubben :) Det var iallafall strålande sol och cirka 12 minusgrader, jag hade mycket kläder och var till och med varm när vi var klara.

Imorgon blir det Marithaträning med Legolas! Han har bara promenerat nu i två dagar så jag gissar att han kommer vara på hugget.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Filma! Han så jättefin ut på filmen du la ut, underbar galopp!

Svar: Ska försöka fixa bättre film, kvalitén blev ännu sämre när jag laddade upp på Youtube. Syns iallafall lite bättre på min dator. Men ska försöka fixa mera film :) Du får också filma DJ!
Emma

2013-01-23 @ 10:02:57
URL: http://carolinelindh.wordpress.com
Postat av: Caroline

Haha, jag skall försöka detta:) Just nu är han dock inget att se för han är lite bråkig, skitungen :)

2013-01-23 @ 11:47:37
URL: http://carolinelindh.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0