Hästfri

Jag har varit stall och hästfri i två hela dagar. Har haft så mycket att göra och hade ändå planerat in två vilodagar för Legobiten så jag har fått hjälp av Molle att se efter honom. Fick sms igår att han var spolad, borstad, luftad, kliad och fått ny fläta i svansen. Så jag tror han har haft det ganska bra :) Var längsen jag hade ens en hästfri dag, nu när jag har så nära till stallet så har jag varit där varje dag även om jag inte ska rida. Det ska iallafall bli skönt att få komma ut idag igen och andas lite hästluft!

I eftermiddag är det träning för Maritha så rapport om det kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Ankie

Hahaha du kommer aldrig kunna flytta från det där stallet hur mkt du än vill ha ett ridhus!

Svar: haha nej bättre hästhjälp än Molle får man nog leta efter och sen är det ju skönt att ha mindre än 10 minuter till stallet och kunna cykla dessutom :)
Emma

2012-10-17 @ 07:15:58
URL: http://ankiesen.blogg.se
Postat av: Jenny

Jodå! Lego kan få flytta till Tuteriet så att Emma & jag kan börja med våra mockningsutbytesdagar igen!

Svar: Ja, en vacker dag kanske när han är lite äldre :) Kommer bli kvar på Hässelby iallafall till nästa höst sen får vi se hur det känns. Men det är inte omöjligt!
Emma

2012-10-17 @ 14:58:43
URL: http://blogg.jempa.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0