Solna Frk

Debuten i StGeorg är avklarad. Och vissa saker blev bra och andra mindre bra. Började med en travökning där Zauron laddade på som sjutton och det blev galopp. Skolorna flöt på bra, andra travökningen blev det en taktmiss. Skritten och vändningarna gick ok. Första galoppslutan blev för rak, andra bättre. Första piruetten började bra men han bröt av i sista språnget. I den andra kom vi runt men jag gjorde den lite större för säkerhets skull. Serierna satt även om han började kännas lite matt och sista bytet efter ökningen kom ett språng för sent. Men jag är nöjd! Vi hade ganska många sjuor men också 2,3,4 och 5 på flera ställen i protokollet och det kostar såklart. Slutade på 59,1 men vi hade nog varit uppe på 62 utan de stora missarna! Han behöver komma ännu mer ihop och bli lite kortare både fram och bak överlag men det får vi jobba vidare på! Nu siktar vi på MsvA igen i Hogsta den 13e.
Här kan ni se film från både igår och från Enköping! 
http://www.youtube.com/watch?v=Bm0OGa3tunQ

Kommentarer
Postat av: Bambi

Haha jag försöker förekomma allt jag kan, men det är inte alltid så lätt att veta att just det där grässtrået är extra spännande o måste tittas på.,, :-P

2012-05-02 @ 10:37:54
URL: http://bambisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0