Maritaträning!

Zauron kändes fin och vi red igenom programmet som vi ska tävla idag. Vi fick göra om några saker, galoppslutorna bland annat där jag fick bakdelen före i den första och var lite för snabb in i den andra. Men det blev bra efter några gånger. Piruetterna blev jättefina så de gjorde vi inget mer med. Serierna funkade bra, måste komma ihåg att börja tidigt i fyrorna så jag får den mitt på diagonalen. Travprogrammet flöt utan större problem, även här måste jag passa vänstersluta så jag inte får baken före. Vi jobbade lite med samlade skritten och att jag måste försöka rida honom kortare och aktiv men flytta honom lite osynligt i sidled så han inte börjar passa. Skitsvårt det där, framförallt eftersom jag har svårt att känna i samlade skritten när han passar och när han går rent. Men vi får försöka göra vårt bästa idag! Nu ska vi ladda inför ikväll, startar sent, 18.43. Verkar tyvärr inte finnas några onlineresultat men ni får hålla tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0