Ja, Falun!

Lyckades fixa boende till både Zauron och Molle och mig i Falun så vi kommer åka dit! Ska bli jättekul, jag har inte varit på meeting sen jag tävlade ponny tror jag. Hoppas på bra tävlingsplats, min bästa ridning och bra resultat. Nu fick jag också nåt roligt i sommar istället för att sitta och vara avis på alla som åkt till Falsterbo.. (Det kommer jag iofs vara ändå...nästa år kanske?!) Nu får vi hoppas att min nya kavaj som jag beställt hinner komma, har redan sålt den gamla så annars blir det till att försöka låna tillbaka den... En pikeur skarlett blev det, som jag stod och klämde och kände på varenda dag nere i Falsterbo förra året. NU blir den snart min :D Hett tips om ni ska köpa lite dyrare märkesgrejor, calevo.com!!

Igår fick Lego och Habbe byta till en ny hage med lite mer gräs, de såg väldigt nöjda ut =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0