Nytt år!

Och ingen mera avtrillning än så länge. Kiri vilade på nyårsafton då jag jobbade och sen har jag ridit 2x5 minuter trav nu söndag och måndag. Igår var hon lite busig då Åsorna höll på att plocka undan hinder samtidigt som vi red, men annars skötte hon sig. Blir två 5-minutare idag också och sen vila imorgon. Nu ska jag ju försöka rida 5-minuters intervaller tre dagar och sedan öka en, så då tänkte jag att det är bra att passa på att rida tre dagar och vila en, om det funkar. Funderar på att ta ut någon equiterapeut också, kan vara bra att gå igenom henne nu när hon får börja gå lite mer, hon har säkert en del spänningar i kroppen. Snart, snart, snart kan hon också få gå ut med Disa i stor hage, tror hon kommer bli överlycklig över det!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag hade Laser-Björn ute till Disa idag och han kommer om två veckor igen, om du är intresserad.

2012-01-03 @ 14:44:11
URL: http://blogg.jempa.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0