Kort pass

Tog ut Lego på ridbanan idag. Det var inte bra underlag, trots att det snöat ganska mycket så var det ojämnt och halt. Det fastnade också rätt mycket snö i hovarna vilket inte gjorde saken bättre. Vi travade lite men skrittade mest. Var ute i kanske 20 min. Så kul kan man ha utan ridhus! Det är ju svårt att hinna ut innan mörkret också, hoppas vi får rida på vallen snart för där är ganska ljust även efter skymning. Dessutom ligger den precis vid stallet så jag vågar nog rida där utan sällskap, om man trillar av så är man ju nästan hemma ändå :)

Imorgon ska jag till Åby med Zauron och rida för Maritha. Molle skulle bort så hon skulle inte hinna så jag fick hennes tid. Dock ska det snöa hela dagen och vara värst på eftermiddagen, känns inte så kul att ut och köra i det vädret. Det är ju inte så långt och man kan köra sakta, men det finns ju andra idioter ute i trafiken...! Vi får se hur det verkar imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0