Sen kväll i stallet.

Har jobbat idag, så ska strax ut till stallet och pyssla om min sjukling. Pär ska följa med, det gillar hon, för då slipper hon stå och vänta medan jag mockar, utan kan istället få lite borstning och kliande under tiden! Björklinge har lagt in en programridning för Svalling nästa måndag, kul! Ska rida igenom MsvC:2 tänkte jag, den är ju lite svårare än C:1 och kommer jut tävla den på fredagen samma vecka. Björklinge är verkligen en toppenklubb som hela tiden anordnar aktiviteter, så mycket bättre än min gamla klubb där inget nånsin hände. Men så var det ju också inte lika många dressyrryttare där, utan mer ridskoleekipage pch då blir ju aktiviteterna därefter också. Ska ut och mocka nu och sen gå lite med Kiri, så hon får röra lite på sig för magens skull, sen är det bara måndag kvar innan klinikbesöket!

Kommentarer
Postat av: Maria

Sv; Men va kul, då tävlade vi samtidigt då! hur gick det för er? Minns du det?!

2011-03-07 @ 10:22:59
URL: http://dressyrsnack.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0