Lite träning på töm

Tömkörde lite idag, gick bättre än senast jag försökte mig på det. Men ändå inte jättebra men det beror ju mest på att jag är så dålig själv på det. men skam den som ger sig och övning ger färdighet.  Körde lite trav o skritt på volt och sen lite skänkelvikning i skritt. I början var hon lite spänd, blåste en hel del idag också, men sen slappnade hon av! Måste göra detta oftare, minst en gång i månaden iallafall. Ja, det får bli min nya plan!

Imorrn blir det vila, sen rider jag lördag då jag också ska fila på formen med Zauron! Och det är klart med Tuthammar nu, ska bli jättekul! Hoppas vi kommer att trivas!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att ni kommer till Tutis! Kiri kommer att bli boxgranne och hagkompis med min Disa. Och nyfiken som jag är forskade jag lite stam och såg att pållarna har samma farfar!



/Jenny - hittade hit via Sofies blogg

2011-03-24 @ 21:47:47
URL: http://blogg.jempa.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0