Varmt!

Hade stallet imorse och Kiri fick promeneras idag. Hon fick lite ryck som vanligt men höll sig hyfsat på mattan. Igår skrittade jag uppsuttet och då var hon superduktig. Lugn och sansad och gick snällt förbi massa läskiga saker som trasiga hösilagebalar och en stor vattentunna. Min förra häst hade dött av skräck.. :P Efter stallet åkte jag med Lisa till Fjällnora där vi bara legat och solat och badat hela dagen. Lite kallt i vattnet, men det funkade. Svalkade gott!

Ska iväg snart och rida Zauron! Imorrn är det tävling, startar 13.45 tror jag det var, så det blir lite sovmorgon om jag inte åker ut till Kiri på förmiddagen. Imorrn ska jag också träffa Karin och Renee och planera lite inför Falsterbo! Snart är det dags, ska bli superkul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0