Lång dag

Idag var en lång dag. Var ute imorse och trimmade med Zauron, och sen har jag jobbat till kvart över 8 nu ikväll. Kiri har jag inte hunnit med alls men som tur är har jag en sån supersnäll pojkvän som kunde tänka sig att åka ut och mocka och ta hand om henne! Gick iallafall superbra med Zauron imorse! Försökte rida lite som jag såg på Wiegerträningarna, snabb i reaktionen för att sen bara sitta lätt och stilla. Funkade riktigt bra. Öppnorna kändes jättefina idag, och slutorna också, den till höger är lite svår när vi ska göra den på diagonalen, men sitter jag rätt och ställer ordentligt blir det nog bra! Nej nu ska jag fixa lite käk här, får skriva sen efter tävlingen på onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0