Tröttsamt

Ja, skulle ju egentligen rida för Maritha igår, men när vi kom dit och jag började trava kände jag direkt att hon inte var fräsch. Tråkigt.. Höger fram igen, precis som förra gången, inga fysiska symptom förutom hältan. Förhoppningsvis är det hoven igen och det kanske har kommit in nåt skit under sulan som ligger och trycker. Hoppas på det och att hovis har nån bra lösning på problemet. Han skulle försöka komma ut i eftermiddag eller imorgon. Kiri som kändes så fin i måndags och äntligen börjar hon kännas mer stabil och starkare. Men så är hästlivet.. De bra dagarna väger ju ändå upp de dåliga, men det är ändå så tråkigt när man inte får rida. Hästen måste ju skötas om ändå och man måste ändå åka ut varje dag och ta hand om den, och lägga tid och pengar på den, även om den bara står i en hage..

Nåja, håll alla tummar för att det bara är den ömma sulan igen och att det är snart åtgärdat! Får trösta mig med att jag åtminstone kan rida och tävla på Zauron.

Kommentarer
Postat av: Renée

Usch vad tråkigt att hon är halt igen. Det är så typiskt när det äntligen börjar gå bra. Hoppas hon blir frisk fort. Jag måste ju verkligen komma och titta på när du rider någon gång. :)



Kram

2011-04-07 @ 09:17:18
URL: http://bambisens.blogg.se/
Postat av: Maria Johansson

Sv: Ja att träna på olika miljöer är ju jättebra om man har en häst som är tittig! Man kan ju sätta paraplyn i varje hörn och spöka till det lite :)

2011-04-07 @ 19:59:36
URL: http://dressyrsnack.wordpress.com/
Postat av: Ankie

Näh va tråkigt! Hoppas hovis hittade ngt!!! kramar

2011-04-07 @ 20:30:16
URL: http://ankiesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0