Lite mys och kli

Igår var Pär med ut till stallet, så Kiri hade det bra. Hon blev kliad och masserad, och njöt som aldrig förr. Efter ett tag ledsnade hon dock och började bli rastlös igen. Hon måste få komma igång snart igen! Ska bli skönt att komma till Tuthammar snart också, så hon får vara ute lite mer på dagarna och dessutom få en bättre box där hon ser lite mer..Hon fick vila helt igår, tänkte jag skulle ut och lina henne lite i eftermiddag och se hur hon ser ut. Om jag bara kunde veta vart det sitter, hästar borde kunna prata!!! Hon fick massa morötter igår och blev alldeles till sig och sökte av hela mig för mera godis. Men hon är ingen glupsk häst, hon tuggar långsamt och kommer med läpparna och letar efter mer, tur att hon inte blir nafsig iallafall. Men hon ska nog inte få morötter varje dag, då blir hon väl det rätt var det är :P

Imorrn ska jag rida Zauron och mjuka upp honom lite inför lördag, ska rida så det ryker!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken dag dyker ni upp hos oss?

2011-04-14 @ 20:58:30
URL: http://blogg.jempa.se/
Postat av: Maria Johansson

Sv: Taack :)

2011-04-15 @ 10:45:31
URL: http://dressyrsnack.wordpress.com/
Postat av: Ankie

Lycka till idag, hoppas att ni får tillbaka de poängen ni blev snyltade på förra gången och slår till med en kanonritt och superpoäng!!!!



(jag hör säkert av mig under dagen och vill ha rapport!)



Kramar

2011-04-16 @ 07:59:20
URL: http://ankiesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0