Snart är det jul!

Har inte hunnit blogga eftersom jag jobbat i helgen. Det har inte hänt så mycket heller, Kiri fortsätter ju sin vila och jag har inte varit och ridit Zauron nåt mer denna vecka. Men Kiri känns pigg och glad, igår skrittade vi lite för hand i ridhuset och så skulle jag prova att trava en bit och då flög hon i luften, tyckte nog det var kul att äntligen röra lite mer på sig. Men två veckor kvar på vilan, fyra veckor har jag bestämt så länge hon inte blir tokig av det, vilket hon inte blivit än. Hon har skött sig jättebra, står snällt på gången när jag mockar och är inga problem att leda henne. Men nu börjar jag längta efter att rida igen, ska bli kul att komma igång sen igen. Det är inte långt kvar nu, denna vecka är det ju jul och sen nyår nästa vecka och då åker jag till Tyskland i fyra dagar och sen kan jag börja rida igen när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0